Torsdag

MR röntgen och neurolog proverna (dom feta nålarna rätt in i armen på tiomiljarder olika ställen 😂) visar att jag haft diskbråck mellan c5 och c6 i nacken, men att det verkar ha läkt men gett djupa skador på nerven. Fått nervmedicin utskriven, men känner jag mig själv så kommer jag inte ta den 😂 så fort han sa "medicin" så ryggade jag, ryggade ännu mer när han började prata om biverkningar som trötthet och annat skit. Jag ska försöka rehab'a bort det här 💪 Ska boka in ett besök hos sjukgymnasten nu när jag fått dessa svar, och så får vi se vad han säger. Han verkar väldigt engagerad och seriös. 

Nog om det. Ikväll har jag en "ensam hemma pyssel mys"-kväll. Fan vad det är skönt att bara få vara själv och ha hög musik med en hjärna som inte tänker på något annat pyssel. 🙌🏼 Det behövs ibland. 

Snart kommer Thom med min beställning från Panduro också 😇 mer smyckesgrejer. Ska nog börja med maten snart, Ceasarsallad blir det 👍 På söndag är det 3 veckor sen vi började med KETO METODEN. Känner mig inte alls trött och eländig som folk tjatar om att man blir. Mår as bra! Aldrig haft en så bra mage som jag har nu heller! Ständiga magsmärtor är ett minne blott ✌ (och då har jag testat mig för laktos och gluten och var inte allergisk mot det alls). Kan man va allergisk mot kolhydrater?! 🤔😂 Isåfall är det väl det jag är, men det tror jag nog inte att man kan.
Adios people, på återseende 👋🏼



1 mormor o Bengt:

skriven

oj vad du har varit med om, måste vara sviter efter
bussolyckan när du var yngre,
tänker på dig o sänder många kramar.

Svar: Tack så mycket! Tänker på er också ❤❤

Kommentera här: