ONSDAG

Helgen blev fullspäckad trots få planer från börjab, Nynäshamn, Ikea, Farsta shopping, längdskidor och gentlemannen på oscarsteatern 😊👍



Måndag morgon körde jag och Thom spinning, så sjukt skönt att ha det gjort på morgonen 😍 jag ville gå idag också men det var inställt, så det fick bli lite yoga/strech här hemma istället. Min högersida är ju totalkaos, fick hem en nackkrage igår som jag blivit tipsad om. Försöker tänka på hållningen och knaprar värktabletter varannan dag. Får gå till en naprapat som kan knäcka ut detta snart!

Ikväll tänkte jag köra medelpass + yoga 🙏🏼 Kör all in nu inför spanien och sommaren och allt som komma skall 😅 Keto dieten går jättebra. Varit trött och hungrig hela veckan (Thom också) så jag vet inte om det är kroppen som äntligen börjar äta fett? Vägde mig inte i söndags då jag inte var hemma och kunde väga mig på vår våg. Våran våg tar fram fettprocent / muskler osv, och det är mer intressant än vikten tycker jag.

Dags att göra sig iordning för jobb 😊👋🏼

Kommentera här: