FREDAG

Igår kom 3 kasein burkar hem, och vi ska börja äta kasein fluff 😍 provade att blanda "kladdkaka"-pulvret med vatten igår, kan ju inte säga att det var lika gott som mina hembakta grejer 🙄. 

Igår åt vi asiatiska köttbullar med stekt vitkål, helt ok ändå! Det känns konstigt att äta så smöriga maträtter, och då använder vi mycket mycket mindre fett än man ska, hoppas inte det slår tillbaka i form av energibrist. 

Jag äter fortfarande mitt ägg-ost-majonäs bröd till frukost. Thom provade "frallorna" häromdagen och sa att dom va jättegoda 😊

Tar även 1 kryddmått MSM varje morgon
Ska vara bra för leder, värk och allt annat skit man har problem med😂 men kan också hjälpa mot biverkningar man kan få av keto. Var hos sjukgymnasten igår, han tycker inte att jag ska träna förrän vi fått svar från MR Röntgen, han misstänker att en disk i trasig.. känns jätte skumt men låter ju som en teori. Så träning/strech och andra påfrestande grejer föreslog han att jag skulle avstå. Ska göra mitt bästa! Fick ström i nålar igår också, vidrigt när han sätter nålar vid atlaskotan (högst upp på nacken/huvudet där), det bara knastrade till när han satte dom. Blä! Men det ska ju vara bra 🙌🏼 jag använder även denna flitigt: 

Nu ska jag promenera från tunnelbanan till jobbet 👋




Kommentera här: