Min underbara lördag

JAG ÄR LYCKLIGAST I VÄRLDEN.       nja, nästan iallafall.

Åkte hem till Linda igår, satte oss och prata och linda fick öppna sina paket :) alla hade en tanke: "piiip", när de köpte sina presenter. HEhe, men så äre när man nästan är gift vetni. Sen satte vi oss och käka, pomme sås och kyckling, ÄLSKART! Och började förfesta lite smått :) Sen körde vi hennes nya spel, Fia med hutt, och det blev typ tjaffs, eller inte bråk eller så men alla tjaffsa i munnen på varandra så jag tog mina shots och sen var spelet slut :D.







Sen började allt folk droppa in, och musiken höjdes.
Alla hade det trevligt, gick runt och prata, dansa och jaa.. :)


Sen skulle jag sova hos Linda, låg där i soffan mitt i natten, ungefär vid 4:00, kände mig så himla ensam, när jag hade Carro Rosen och Lisa i telefonen som hade det mys hemma hos Lisa. Jag blev avundssjuk, så jag fick skjuts till Lisa där jag tillbringade min natt med dom =) Vi var uppe till 8:00, sen slocknade alla 4 på samma gång. Måste säga att det var riktigt trevligt, trevliga samtalsämnen och härligt att vi fått en bög-kompis nu också. Lisa ville ju ha en, så han ställde upp. Ovanligt att man får kolla igenom en killes mobil också, det var en upplevelse (y) Dock fick man ju bjuda tillbaka genom att visa hemskheter på min mobil.. Inte lika kul.



Imorse var det as varmt när vi vakna, och vi hade bara sovit i 4 timmar så vi var gaaanska trötta. Pallrade oss upp och gick på stan för att köpa present till Carro's mamma. Sen gick jag och Lisa runt och yra på stan. Måste säga att jag var jävligt snygg, lite halv-trasiga strumpbyxor (sen gårdagen), klack-skor's-stövlar som inte passa till strumpbyxorna, klänning och hela köret. Men det var så otroligt mysigt på stan. Alla gick omkring och såg glada ut & det var musik och uppträdanden. Blev så himla glad av att gå där.



Sen tog jag bussala hem, käkade med mamma och sen tog jag bussen till stan igen, 16:30, för att fika. Det var riktigt trevligt, sen tog vi en promenad runt stan också. Sen gick jag till bussen och åkte hem. Nu sitter jag här, ska snart käka något lätt sen lägga mig o se lite på tv'n, sen SOVA! ska bli så sjukt skönt. Det värker i hela kroppen för att jag varit vaken så himla länge. Har lite halsont också, inte bli sjuuuk!

Kommentera här: