Vem är du?

Har ingenaning om vilka som läser min blogg, och vill gärna veta det så skriv lite om er själva vettja (:

1 linda:

skriven

linda gillåker 16 år
norrköping
går i NS1B på hagagymnasiet ;)

2 emmy:

skriven

emily telfer 16 år
norrköping
ns1b hagagymnasiet :)

3 linnea:

skriven

linnea för fan :D

4 Elin ^:

skriven

Elin Sagmar duvet ;D

5 Tommy ;):

skriven

Tommy Söderlund

Född: 1990-02-07 i Stockholm

Bor: Götene

Skola: Naturbruksskolan Sparresäter

Mobnr: 0703546236 (Messa mig) :D



Duger detta åt lilla fröken?;)



Du är gudomligt vacker<3<3<3

6 Carina Plomén:

skriven

Hej tjejen

Jag vet vem du är men du har ingen aning om vem jag är för du var för liten att komma ihåg det....

jag var kompis med din mamma Susan i Klockaretorpet en gång i tiden .... när vi hade en massa busiga små barn... hehe

jag hette Elmberg i efternamn på den tiden ..

nyfiken ??

fråga Walle eller mamma

ha d gott

Carina

Kommentera här: