TÄVLING, vinn denna klänningen.

Nu lottar jag ut denna skönhet, den kommer
från företaget melba.se. Läs mer nedan!

fram

bak

Den finns i storlekarna xs-m och är en tubklänning med svart lackskärp. Det är stretch material och dragkedja på sidan. Byst: 70-80 cm, längd: 74 cm.


TÄVLING


- Du som har blogg får gärna länka till tävlingen och/eller melba.se

- Skriv
1. varför du läser min blogg
2. hur ofta du är inne om dagen/veckan/om det var första gången du var inne på den
3 vad du tycker om den, utförligt.


Tävlingen avslutas imorgon, måndag 29/12, på kvällen klockan 19:00.


Sätt igång och tävla!
1 n:

skriven

1. För att den är intressant, för att det om du har lagt ut fula bilder på mig, för att se vad som händer i ditt liv och för att jag ska kunna skratta åt interna saker du pikat om. 2.Varje dag. 3.Den är rolig för du har mycket bilder och för jag vet vad du skriver om även när det är internt och för att det är DU som skriver.

2 Carro:

skriven

http://norbergcaroline.blogg.se/2008/december/tavling-6.html



Du vet att jag är med ;)



1. För att jag älskar din blogg. Jag kan liksom se mig själv i dig på något konstigt sätt.

Du är liksom bra, lika som mig ;) ^^,



2. Jag är inne på din blogg vardaglig, din blogg ligger i min mobil på bokmärken så har jag inte tillgång till dator så klickar jag in på min mobil och läser den. Det brukar väl bli minst 5-10 ggr per dag , och då överdriver jag inte.



3. Jag läser din blogg för att som sagt jag kan se mig själv i den.

Du skriver bra och det är spännande.

Annars skulle jag inte ha lagt till den i min mobil ;)

Det är liksom inte samma samma hela tiden , det är lite allt möjligt. Den är rolig att följa. :)



KRAM KRAM

3 Carro:

skriven

;) hoppas jag vinner, den var grymt snygg! ;) <3

4 Nathalie:

skriven

Det är första gången jag läser din blogg.

Såg adressen på din msn.



Nu har jag läst igenom lite och du skriver om intressanta och roliga saker och jag kommer absolut att fortsätta läsa den! =)





[email protected]

5 Maggie Curie:

skriven

Åhh, vilken fiiin.!!!





Hoppas hoppas.

Vill bannimig vinna något någon jävla gång.

6 Linda:

skriven

Jag vill gärna vinna klänningen! Det är första gången jag läser din blogg men har läst igenom nästan alla inlägg nu. Det är en rolig och ärlig blogg som känns naturlig och mysig på något sätt.



Jag har tyvärr ingen blogg att skriva om tävlingen på

7 Anonym:

skriven

Hoppas du haft en bra dag! :)

8 Millan:

skriven

1. För att det är kul och veta vad du gör och vad som händer :D



2. Jag är inne någongång ibland för att ha lite koll på dej ;)



3. Jag tycker den är väldigt fint gjort med både bilder och text, du skriver bra så man förstår. bra att du skriver varje dag istället för 1 gång i veckan. Den känns proffesionell. :)

9 hansobonso:

skriven

jag läser din blogg nathalie wallman för att jag finner den ytters intressant och den förgyllder min dag när jag ser hur mycket tid och energi du lägger ner på den för att få ut det bästa i text och bild. he he.



Jag läser den såklart dagligen för att få min dos av dig, annars får jag sjukliga abstinensbesvär såsom skakningar och kärringhetta.



Som sagt jag tycker att den är bra eftersom du uppdatera den dagligen och man märker hur mycket tid du lägger ner på den. Sedan är det ju härligt med alla kärlsksinlägg om mig med, det får mig att fortsätta läsa



10 Mårten:

skriven

1. Ja har inget liv :P

2. en gång om dan.. typ

3. Inte lika bra som min blogg, men på god väg ;) Du skriver roliga saker om allt möjligt, plus att jag HEMSKT gärna vill ha den där klänningen, skulle ju passa asbra till mig på nyår ;)

hahahaha :D

11 top_n:

skriven

ser de ut som om jag skulle dra någon nytta av den?

12 Klas aka bloggarN!:

skriven

1. För att jag är tvungen, Oskar L står med piskan i högsta hugg och slår till mig om jag byter fönster till lunarstorm ifrån din blogg.

2. Det är första gången jag är inne på Nathalies sida och troligtvis den sista då jag är väldigt emot bloggar eftersom det mestadels är kvinnor som är skibenter.

3. Den är bra fast jag skulle bytt ut blommorna mot snögubbar för att det är vinter, annars en top 10a!

PS. Jag blir väldigt besviken om jag inte vinner då jag är i stort behov av klänning(försenad julklapp till flickvännen) DS.

13 Hilda:

skriven

1. Jag är inne på din blogg för att... jag vet inte=) jag såg den bland kommentarerna på blondinbellas blogg.



2. Det är första gången jag är här.



3. Ganska bra. Alltid roligt att läsa en ny blogg=)

14 linda:

skriven

1. för att du skriver så bra och intressanta inlägg, det är kul att läsa för jag vet vad allt handlar om eftersom vi för det mesta upplever det tillsammans och även alla interna saker som också är mycket kul att läsa!



2. Minst en gång om dagen :)



3. Du har mycket bilder, en del man själv är med på, så man måste ju ha koll! ;)

Du skriver inte bara om vardagliga saker, utan också om sånt som man går och funderar på och du har bra åsikter i dessa funderingar. Och så tycker jag att du liksom "peppar" läsarna och det är ju alltid kul att läsa. Jag älskar din blogg!

15 Jenny:

skriven

1 (&2). Det är första gången jag läser din blogg, hittade ju hit när du skrev om din tävling i min blogg. Jag tycker att den verkar rätt bra, så jag hoppas att jag inte tappar bort adressen (:S) för då blir det kanske inga fler besök.



2. Jag tycker att din blogg verkar bra, eftersom du är en duktig skribent, du har mycket bilder, och det uppskattas otroligt. En fin design är också ett stort +, man ser direkt att det är du, det är bra.



Detta var helt mina åsikter. Tänker inte försöka fjäska till mig någonting. :>



16 angel:

skriven

hej jag hitta din länk hos kissie och kolla genast in :)

din blogg verkar jätte bra och som någon skrev mycket bilder och sånt uppskattas :)

tänker defenitivt läsa denna igen

och jag vill vara med och tävla hihi



ha en bra dag och gott nytt år

17 Johanna:

skriven

Halloj! Tack för tipset, var in och kolla igår faktist. Och det var första gången och jag blev inte besviken för du skriver väldigt naturligt och härligt. Och jag läser den för just det, att du skriver så naturligt och ärligt! Har skrivit om tävlingen, länkat till din blogg samt till melba.se här : http://haltbananskal.blogg.se/2008/december/tavling-vinn-denna-klanning.html Nu är det bara att hålla tummarna för vore inte fel att vinna en tävling! Hur är det annars då? Kraam!

18 pazzelito:

skriven

tjena lian! 1. För att du skriver smarta, intressanta,tänkvärda & positiva inlägg och för att du har fina bilder! alltid roligt att gå in på din blogg eftersom man blir så himla glad då!



2. tro mig jag läser din blogg varje dag, varje gång jag sitter vid datorn. haha, ta mig inte för en nörd.



3. Skitsnygg design eller vad man säger, du ser ut som värsta hollywoodstjärnan där uppe^^. you go girl!

19 Anonym:

skriven

finblogg :)

20 Johanna:

skriven

Heej! Så lite så. Okey härligt, jo då bara fina fisken här med :)Kraam!

21 Emma:

skriven

Jag vill vinna.

Jag har läst din blogg ett par gånger och gillar den för att du skriver om blandade saker



22 emmsan:

skriven

1. Den gör mig glad eftersom den är så positiv! Den är intressant och har väldigt bra variation också. Eftersom den handlar om allt från träning, till olika bra tips, lite mode och en del från ditt sociala liv blir den aldrig tråkig. Riktigt snygg design också!



2. Minst en gång om dagen!



3. Det är som jag skrev ovan; riktigt snygg design, bra variation, och verkligen en positivitet som smittar av sig! Bloggen utstrålar livsnjutare ;)

Kommentera här: