Körkort är ett "måste"

Nae vet ni vad? Jag går och lägger mig. Satt just med en jäkla massa instuderingsfrågor på körskole hemsidan, och jag blev så jäkla trött! Men först så måste jag borsta håret och putsa skorna. Haha.

Anledningen till att jag suttit med körskolegrejerna är att jag fick lite press på mig nu. Vår chef (på Gotland) sa att det är skönast för oss om vi har körkort när vi kommer ner, och om vi har med oss en bil dit. Vi funderar på att ta med Lisas bil, men då gäller det att både hon och jag har körkort! Pluggapluggaplugga, yesbox! Snart har jag det...


GOOD NIGHT ♥
1 Anonym:

skriven

vad är det för slags jobb ni fått då? :)

2 natalye:

skriven

Jag tanker pa dig ibland nar jag ser killar som du skulle ha gillat. Haha. Nar jag kmr hem ska vi ha pluggkvallar , med 10 tysta minuter och lyssna pa musik . AH vil lyssna pa laten NU.

Kommentera här: