Måndag

Började denna morgon med en löprunda, och blir lika förvånad varje gång över hur BRA det känns efteråt 😍 Har sprungit på morgnarna i fredags, söndags och idag, och det är så underbart! Jag hoppas att jag håller i träningen bättre än vad jag gjort innan. Jag har kommit igång, slutat, kommit igång, slutat, några månader nu, men nu är den förmodligen här för att stanna igen 🌺

Senaste dagarna har det hänt mycket. Vi har bla lekt med kusinerna, haft besök från Nynäshamn, varit på Kolmården, fixat med lampor i huset och såklart lekt ute i solen 😀 Det verkar bli en fin dag även idag, så vi ska passa på att va ute när Ebba vaknat. Sen vankas storhandling och så hoppas jag att vi kan röja lite i det blivande gymmet. Är så taggad på att renovera mer nu efter att ha sett hur fin tvättstugan blev! Nästa projekt är gymmet/förvaringsrummet i källaren, men det känns som ett stort projekt då väggar ska rivas och så.. Jag gillar snabba resultat, så jag är supersugen på att måla om gästrum/kontor eller vårt sovrum 🤩 vi får se om jag får något infall..

Ha en fin dag ☀️

❤️🧡💛
Nyfiken i en strut 🙄😄
En vit uggla tillverkades också förra veckan 🦉

Kommentera här: