Lång update

Hej alla glada :) långt inlägg, lägger in bilder så snart jag fått tid.


Har jobbat och inte haft tid att sitta vid datorn. Men nu är jag äntligen vid en dator med internet, som jag längtat! Haha. I söndags var min blogg med i east fm och det var ett sjukt bra program! Johan m.fl. gjorde det jätte roligt och jag låg dubbel vikt på golvet och skrattade varje gång de sa något :D Fick mycket positiva sms och samtal, kul och TACK! :*

I söndags efter vi badat i Linda's pool och bara stekt hela dagen så åkte jag och Emma till Hannes, där även Matta var. Vi såg en film, minns inte vad den hette men något "...en dag världen stod still", nått sånt. Den var faktiskt ganska bra, och sann. För människan "utrotar" ju faktiskt nästan jorden, och varför ska vår art få finnas och förstöra andra arter, som inte gör något ont? Haha, bra iallafall.

Igår jobbade jag, sen åkte jag, Emma, Carro, Hanna och Lisa ut till lisa's land, eller "hem!". Hon har ju flyttat dit nu :) Tog båten till en Ö och grillade och bada. Skit mysigt verkligen! Sen såg vi twilight, eller, jag och Emma, alla andra slocknade, puuussys! haha.

Idag har jag jobbat, efter jobbet träffa jag Emma och vi tog en sväng förbi Melvin och sedan trädgårn o nu är vi hos henne. Ska sova här och så får vi se vad vi ska göra nu =) Bara ta det lungt tror jag, sjukt trött i kroppen efter jobbet. LISA SKA BYTA TILL MITT LAG!!!! SJUKT KUL, är jätte glad. Men kommer sakna Ida isåfall.

PUSS

Kommentera här: