190423

Efter lite morgon (förmiddags) gos så har nu pluttan sovit en bra stund. Jag har hunnit storstäda med allt vad det innebär och fått i mig en extra kopp kaffe 🤩. 

Jag har satt upp mål för 1 månad framåt, med promenader, och klarar jag målen så finns belöningar att hämta 😋 inte bara i form av en välmående kropp som är på väg till ursprungsläget, utan lite mer peppande mål. Denna veckan ska jag gå minst 3 mil totalt, och gör jag det ska jag köpa mig ett par nya träningsskor (Hooka one one, de är lite mer ergonomiska gå-skor. Kostar strax över 1000 lappen/1500kr). Hade gått ner 2 kilo när jag vägde mig idag, så jag svettas nog ut endel vätska tror jag, men om jag klarar mig ner till ursprungsvikten så ska jag köpa mig ett par Tom Ford solglasögon. 😁

Nu vaknade pluttan och tvätten ska hängas. Puss o kram ❤

Kommentera här: