Super nöjd

Min kära vän Natalie har en väldigt intressant blogg, den måste ni kolla in tycker jag :)
Den är framförallt rolig, man sitter alltid och skrattar som ett djur när hon skriver
sina knäppa inlägg :D Vill du ha ett gott skratt ska du gå in på den.. / Bea, hahah





Nu har Carolina mobil och jag har fixat mina kläder, hår och sminket så jag är superglad!
Detta fick det bli:

Hög kjol och ett snyggt linne, + looockar.

Nu ska jag fixa en bra party-väska och packa den med allt som behövs, plåster för skoskav och parfym för de illaluktande (skämta) haha. På med det sista nagellack's lagret och sedan bär det iväg på firande! Ha en bra kväll allihopa, --> de som förtjänar att ha det :)

GOTT NYTT ÅR!
1 Emma svensson:

skriven

Haha va rar du är, "väldigt intressant". Nu blir jag pressad. Aerå . Tack fr igår!

Kommentera här: