Yoga

Mmmm 1 timme yoga såhär på kvällskvisten 🙏🏼  1 timme tillät hon mig att yoga, göra kontraktionsövningar samt knipträna. Sen började hon sprattla där inne och blockera min högra sida så jag inte kan röra mig eller sitta rakt. Hon lägger sina knän under revbenen och blockerar mig att röra mig totalt 😅. Jag är nöjd med 1 timme iallafall 😊👌🏼 

Och att knipträna är något att rekommendera alla, delvis för att få en stark bål och rygg men framförallt bra för gravida 🤰. Jag har kniptränat kontinuerligt genom åren, men mycket mer nu när jag är gravid! Kan säga att jag känner av när jag kanske inte knipit på ett par dagar, då gör det alltid lite ont i svanskotan precis de första knipen man gör. Så det är något som är väldigt effektivt, för alla småmuskler i kroppen. 💪keep on kniping. 



Natti natt


Kommentera här: