Solkudde

Det är ju väldigt skönt att ha en kudde när man solar, och eftersom jag är en väldigt varm tjej så vill jag helst inte använda en kudde från soffan eller sängen, och att vika en handduk är inte alltid skit skönt, så då kom jag på idén att sy solkuddar 😀🌞 Klippte sönder en handduk, tog 2 av mina billiga ikea kuddar (som jag köpt för att pyssla med stoppningen alltså), och gjorde 2 kuddar som vi nu kan använda på balkongen. 👌🏼😊 Perfekt med handdukar (frotté), då kan man svettas hur mycket man vill 😉 och tvätta dom! 


Funderar på att gå ner i källaren och hämta upp lite vete och sy en vetekudde att ha på förlossningen, innan symaskinen ska ställas bort. Får nog bli så!

Dagens käk blir kyckling med pesto och pasta, är sjukt nöjd, det smakar gott!! Jag som inte kan laga mat har äntligen lyckats 😄 hoppas Thom gillar det.

1 Mamma:

skriven

Min lilla gumma vad du styr och ställer ❤️
Glöm inte att vila 😘

2 Mormor:

skriven

Bra gjort Nathalie, men vad du styr o ställer. Skönt att lilltjejen snaaart kommer så du får lägga mycket tid o kärlek på henne. Kram😉❤️

Kommentera här: