Måndag

Ryggen fortfarande hemsk. Sover inget bra för varje gång jag vill vända mig så vaknar jag 😬 Klarade mig iallafall igenom arbetsdagen och tog mig hem på något jäkla sätt 😅 Människor är ju inte direkt vänliga och lämnar plats åt gravida, inte ens när dom sitter på gravid-platser. Såg även en kille med brutet ben på tunnelbanan, han fick stå. Helt otroligt. Jag ville typ rycka bort nån av dom som satt på de 'anpassade platserna' (för gamla, gravida eller de funktionsnedsatta) och sätta honom där. Blir förbannad. 🙄

Ikväll tog jag och Thom oss ner till gymmet. Så himla skönt att få göra lite övningar och stretcha. Blev mycket fokus på sånt som inte belastar så mycket, så biceps, triceps, axlar, ben och många olika övningar som ska stärka rygg och bål. Under tiden jag gjorde övningarna så kändes inte värken, men nu efteråt känner jag mig trött. Ska ta ett varmt bad, sen lägga mig och vila. 🌸 Imorgon ska jag äntligen till sjukgymnasten!! 

Kommentera här: