Äntligen fredag

Veckan har varit låååång.. men ändå gått fort 🤔 tisdagar är det vattengympa o torsdagar yoga, så jag har haft fullt upp, men fredagen var efterlängtad. Ikväll åt vi bakpotatis med skinkröra, en ben&Jerrys glass och så hjälpte Thom mig att färga håret. Han kleta i färg och jag kleta runt med handskar 👍🏼 jag tror att jag nämnt det förr, men jag har världens bästa sambo 😍

Nu är det blonda + utväxt + massa olika färgbomben ett minne blott.... för ett tag 😂

Aj aj, en riktigt dålig efter-bild, men man ser ju ändå vilken färg det är. Typ. Jag var dum och köpte 1 förp, kan säga att det räckte PRECIS!! Fick klämma ut varenda droppe färg 😄 

Nu ska jag se på film i sängen och vila mitt bäcken, har börjat få riktiga problem, kan knappt gå efter en arbetsdag 😫 hoppas kontinuerlig massage kan lindra, bokat in det nu 👌🏼 Natti 

Kommentera här: