Lördag

Igår var vi på bio, "Glass", den var bra 😍.

Mitt bäcken gav upp totalt igår, vi gick en liten sväng inne i Täby centrum innan bion, och jag tror faktiskt att mina sammandragningar har börjat dyka upp nu, har varit så svårt att veta om det varit sammandragningar som jag känt innan eller inte, men igår var det nog det. Mycket. Och när vi kom hem konstaterade vi att dagen blev alldeles för lång för mig 😬 bytte sittställning var 10onde minut på bion. Det kan ha varit sista bion vi var på, som två. 

Idag fortsätter jakten på ett sidentyg, eftersom jag vaknar varje gång jag ska vända mig i sängen (pga att bäckenet knakar och brakar) så ska jag sy ett glidlakan. Det finns glidlakan men bara för enkelsängar, och sidenlakan verkar ju vara omöjligt att få tag på!? Ska iallafall försöka lösa problemet med egna idéer 😊

Idag saknar jag Norrköping och alla fina vänner och familjemedlemmar som bor där. Får planera in en tripp dit snart känner jag ❤ Och så saknar jag att träna, men det är ju bara bra för då hoppas jag komma igång relativt snabbt 😋

Ha en fin lördag! 

I torsdags, v.33+2 🌟
1 Mamma:

skriven

Love you ❤️

Kommentera här: