14 februari

Vi ska egentligen fira imorgon, men Thom kom hem med detta idag 😍 Ă€lskar blommor, favorit chokladen och bĂ€sta glassen đŸ‘ŒđŸŒ Han vet vad jag gillar.

MĂ„r riktigt illa och har varit yr idag. Ska till lĂ€karen imorgon, samt sjukgymnasten. FĂ„r se vad som sĂ€gs. KĂ€nns som om nĂ„n stor kroppspulsĂ„der Ă€r i klĂ€m, blodtrycksfall ofta. Och illamĂ„endet blir vĂ€ldigt mycket vĂ€rre av köttfĂ€rs har jag mĂ€rkt!? Varje gĂ„ng jag Ă€tit tacos, pannbiff, köttfĂ€rslimpa eller liknande sĂ„ mĂ„r jag Ă€nnu sĂ€mre. Pannbiff som Ă€r min favorit rĂ€tt av alla rĂ€tter, mycket konstigt  đŸ€” tĂ€nkte iallafall skippa köttfĂ€rs nu ett par veckor framöver!

Hoppas mĂ„ bĂ€ttre imorgon, för just nu ligger LUNCHEN uppe i halsen, och den Ă„t jag kl 13 idag â˜č blĂ€.. mĂ„ illa Ă€r nĂ„got jag gjort mycket, lika hemskt varje gĂ„ng. 

Kommentera hÀr: