1a sommarsemesterdagen 2018

  • Då har jag inlett första semsemesterdagen med att vakna 5.30 😂 när klockan brukar ringa. Varför är jag inte såhär pigg och går upp direkt när jag ska jobba? Haha. Igårkväll så tog vi fästingsprutan nr 1, äntligen har vi fått det gjort! Sen tränade vi också, det blev 2 träningspass för mig igår 😊 Gillar verkligen att jag kommit in i en träningaperiod. Cyklar t/r till jobbet varje dag, totalt 2.5 mil, tränar och håller igång. Kul 😀 Är lite sugen på en löprunda nu, men vi får se hur det blir med den biten 😋


  • Kl 8 ska vi bege oss mot stan, vi ska på SPA och få en varsin "sportmassage", det var tydligen lite hårdare tag än en vanlig, vilket både jag och Thom gärna vill ha, finns inget som är så störigt som när man betalt för massage så petar dom lite på ryggen.

  • Nu blir det kaffe 😍




Kommentera här: