MÅNDAG

Igårkväll så bakade jag tortilla-bröd (keto), och så gjorde vi pizzor på det. Blev super gott 👌 och dom bröden ska vi även använda till middagen idag, recept kommer, men först måste jag visa vad belöningen efter 2 veckors keto var 😉👇
Belöning är väl kanske fel ord.. men eftersom att jag älskar att baka och äta bakelser så ville jag ha detta när jag klarat mitt delmål 😍 bakade den i lördags, åt av den i söndags EM. KARAKTÄR! Första gången jag haft det typ 😂.

När jag kom hem från jobbet idag så ställde jag mig och bakade Thoms "frallor". Han pluggar idag så jag tar ansvar i köket, vilket är helt underbart 🙌🏼 kan stå här i flera timmar, speciellt när det innefattar bakning! Vid matlagning måste jag ha recept, är sämst på improvisation. 

Dagens käk blir: 

+ att jag bakat: 


Godnatt godnatt 😊
1 mormor o Bengt:

skriven

ni är verkligen värda belöning...
Så duktig kramar till er.

Svar: 💋💙❤💖

Kommentera här: