Lördagens "keto bak"

Vilken morgon! Steg upp 07.20 och drog igång tvättmaskinen, gjorde fröknäcke som nu står i ugnen (recept i inlägg nedan), 

förberett frukost-kesoplättar som står och sväller i kylen nu 
(Jag halverade receptet för 2 portioner), och sist men inte minst så är dagens middag under upptining. En riktigt skön lördag morgon 😊 tidiga mornar har verkligen blivit min stund att vakna till. Energilampan och en kopp kaffe 👌 dock är det ju riktigt ljust ute nu, vilket är skönt för då vet man att sommaren är påväg, men det förstör ju också min myskänsla om mornarna 😉 Ha en bra dag!! 
-12 hos oss idag. Och så säger min mobil "känns som -17" så det blir att klä sig varmt 😳

-----------
Keso plåtarna var sjukt goda 😍 vi hade vanikjkvarg istället för creme fraise. Och så kan jag tipsa om en gnutta vaniljpulver och stevia i smeten, vi hade inte det men nästa gång blir det de, för litelite mera smak 👌




Kommentera här: