LÖRDAG

Inatt har vi sooooovit! Jag har absolut inte sovit så bra som jag brukade göra innan all renovering och plugg, men jag har sovit utan att behöva tänka att jag ska gå upp kl 7 för att göra massa grejer. Underbart! Efter den här helgen kanske påsarna under ögonen kan försvinna 😝. Igår hade vi tvättstugan och fixade här hemma, så jäkla skönt att bara få va, utan en massa måsten, för första gången på länge! Första bilden är när vi precis flyttat in alla prylar, och den andra är från idag 👇🏼 Idag ska vi till Ikea för att köpa lite småskit, sen ska vi börja slå bort klinker golvet i köket ☺️

Förresten så fick jag 25/31 på min examinationsuppgift jag gjorde i torsdags. Betygen man kunde få var A (de bästa) C, E, F (de sämsta), och jag fick A på vissa delar och de andra delar fick jag C på ☺️ På måndag skriver jag slutprov i sal, och så är det betygsamtal och avslutning av kurs på tisdag 😁

1 Mamma:

skriven

Du är jätteduktig gumman ❤️
Och vad ni har jobbat på 👍😃
Bra ❤️

Kommentera här: