SANNINGEN ÄR DEN ATT...

jag lever! :) Eller, knappt. I fredags var jag ute, blev Hugo för hela slanten! I lördags vaknade jag upp och ville typ avlida, men fick ta mig till jobbet som började klockan 9:00. Lovade mig själv en sak den morgonen, aldrig mer festa innan jobbet, får hoppas att det håller ;p Så ja, jag jobbade hela lördagen, ut till Irislund och käka grillat med folket där, sen sov jag och Lisa hemma hos mig. Söndag, upp och jobba igen, efter det käka jag & lisa med chefen och hans bror/vår jobbarkompis på Spicy Hot, och sen åkte vi ut till Irislund =)


hugo i fredags

Idag har jag varit med Lisa och Livia hela dagen. Världens sötaste unge!
Och så har vi haft möte om bröllopet på lördag, ska ju jobba som servitris :)
Nu är jag hemma och ska umgås med mamma och lelle. Var länge sen ♥

Då vet ni.

Kommentera här: