Shopping på myrorna

Jag och Pazze var på myrorna idag, hon hjälpte mig o shoppa där. Hon är en riktig pingla på att hitta bra grejer! Sen mötte vi upp Natta och satte oss och käka på "wok time", super gott! Satt där as länge och bara prata, hur mysigt som heeeeeelst :)

Nu bjuder jag på lite bilder:


En transparent skjorta ;D
(som var "såååå svår att få tag i nu för tiden" enligt tjejer i kassan)

Ett svart spetslinne. När jag tröttnar på att ha det som linne
så kan jag klippa av det till ett "kort" linne, som de flesta vet finns.


Detta köpte jag inte, men jag har det här hemma sen
flera år. Kul att det är mode att ha sånna under andra tröjor,
det är ju liksom typ ett nattlinne ;D

Detta fick jag igår, av mamma&lelle, ett fint linne
från gina, + ett par svarta leggins också :)


Nu sitter jag och Natta hemma hos mig, pluggar lite, kollar lite på Anna Anka.
Min hals värker och min röst tar snart slut. En isglass? Ja tack. Ciaaao
1 pazze:

skriven

åhh bästa eftermiddagen<3 gud vad jag saknat dig

2 lisa:

skriven

hahah svarta var dom va? ;)

Kommentera här: