KÖRKORTSPRESENTER

Hade en liten körkorts-fika här hemma med släkten på mammas sida, här är presenterna jag fick:


fick körkort vid 9:00 imorse, sen när jag kommer till skolan så får jag
min studentmössa + champagneglas, huuur glad tror ni jag var? WIIE

- kronörhängen av mormor & bengt (+ en ros)
- pengar av papi
- saxar och.....

ett gulligt träd av Stefan och Sandra :)

tre tulpanbuketter av Stefan, Lörken (Erik) och Fredrik!

- blombuketter till vänster är från Lisa och hennes familj :)
- rosen från mormor&bengt (+lilla bil-kortet)
- rosbuketten från Eva och Benny (+lilla bil-kortet)
- vita kortet är från mami&lelle med familj

Guldhalsband (liten bil) från mamma & lelle :)

En superfin tröja av Sara & Tobbe
(man får välja själv vad som är fram eller bak på den)

Tack så jätte mycket allihopa! Är skit glad över allt, ni hade inte behövt köpa någonting, att ni bara dök upp för att fira mitt körkort betydde mycket! PUSS på er
1 lager:

skriven

trodde du fick ett par handbojor hahahaha

Kommentera här: