Random nummer

Hahahahaha, vad är det frågan om?! Flera gånger den senaste tiden har folk kommit fram till mig och bett om mitt nummer. Okej på krogen, men bara random på stan/bussen/utomhus? Alldeles nyss så satt jag på 119 på väg hem, svettig, röd i ansiktet, knappt något smink, ja, såg helt enkelt förjävlig ut efter dansen, som förövrigt var skit rolig och jobbig! En grabb kommer fram "var ska du gå av?", "nästa" sa jag, "okej men ta mitt nummer då? som kompis alltså". Jag vet inte huur många nummer jag har på mobilen, som är helt random. Krog-numren står det "Blabla Hugo/Otten" på, och där kan man förstå, folk är fulla, ska ha andras nummer o.s.v. men helt random på stan? Och idag också, när jag är som fulast.. Han måste ha sett min fina insida ;)

Nu blir det duschen!


på lyset

inte på lyset. osminkad på landet


söt i båda fallen? aa tydligen, hahahah

Kommentera här: