Linda Rosing & Hugo Rosas

Vad säger ni om det? Jag tycker dom är jätte söta tillsammans. Även om det är ett par år imellan dom.. Är dom kära så är dom! Man ska inte klanka ner på folk, var lyckliga för eller med dom istället :) Och det är jag. Kanal5 är överbelastat, man kommer inte ens in på hemsidan. Satan också, jag som är så nyfiken på hur "det gick efteråt".

Men hur gick det igentligen? Är dom tillsammans? Kolla in på kanal5.se/rosing för att få veta svaret.



J om Somna en kort sekund:
"Även ta mig lite fil o flingor, blä! Men vad gör man inte för figuren." Vadå, det där är väl inte speciellt nyttigt? Det är ju liksom en hel del socker i flingor...
SVAR FRÅN LIAN: Jag äter special K och enligt personliga tränare så ska jag göra det. Något annat förslag? ;) Vore ju schyst, om du påstår att jag äter fel och vill hjälpa mig.


Nu blir det ännu mera tv, sedan ett varmt skönt bad för att mjukna upp.

PUSS

Kommentera här: