Härliga partydagar

Gårdagen började hemma hos Linda. Stressade iordning oss och slängde ihop en snabb middag. Kycklingsallad. Sen drog vi iväg till Matta som hade fest, han fyller 18 på tisdag :) Där var det trevligt, mycket dans och sång. Vid 03:00 kom Emmas mamma och hämtade oss, tog en sväng förbi max och sen blev det att hoppa i säng hemma hos Linda.

Bild från i fredags.

 


Imorse vaknade jag av Carolina skräckslagna röst.. "KLOCKAN ÄR ETT, OCH VI LIGGER INNE!!" Så vi tog på oss bikinisarna och hoppa rakt i poolen. Eller, "polen" som matta säger. Det blir att steka här hela dagen, igen. Imorgon ska jag jobba, måndag och tisdag, hoppas på skit väder ;D



Bilder från igår.

Emma Jessica Jag

Matta o Johan

Emma linda emmy carro jag. glada tjejer

Carro & jag :)

Partyyyyy


Nu orkar jag inte lägga upp fler. ska ut till poolen :) PUSS

Kommentera här: