Shopping inför Grekland

Oj oj ooooj, jag är så sjukt redo för Grekland nu!!

Kollade ju in vårt radhus igår, känns bra, eller kommer kännas bättre när vi väl bor där. Sen åkte carr & jag till färga och vänta på att Lisa skulle sluta. Så åkte vi till Pazze och planerade resan :) Sen sov jag hos Lisa. Och imorse satt jag på färga till klockan 10:00, för då kom mormor o mamma och hämta mig så åkte vi till stan.



SHOPPING
, och allt detta gick på under 1000-lappen. WOHO!

Svarta leggins, denna gången från lindex. 4 par från gina har det gått
i hål, på samma ställe, så nu testade jag något nytt, hoppas de håller bättre ;)


Skor som jag kollat på många gånger. Tvekade först men sen slog jag till.
Sköna och fina tycker jag!


BRA ATT HA! Vätske ersättning, skit bra! Sprit att sprita händerna med, och solkräm.


Haha, ja tack! Illamående är mitt andra namn


Ett sött linne från Vila


Ett annat linne från Vila


Älskar denna klänningen! Den är också från Vila


När jag kom hem hade mamma ett halsband åt mig som väntade, tacktacktacktack!


Nu är denna hemma hos mig. Lisa's. Ska se om jag får plats med allt i den, för vi vill ju inte ta TRE bilar upp till Arlanda, bara för att våra väskor är så stora. Får pressa ner allt, även lägga lite i Lisa's, haha. Ställer upp för laget vet ni!



Nu ska vi hem till mormor och äta :) Får se vad som händer ikväll, ska ju jobba lördag -söndag. Ville verkligen gå och se den där "Sommarn med Göran" men den var slutsåld :( Tråkigt... Sugen på en chill kväll. -Vad har hänt med mig?- Ae det är nog resfebern.. Ska nog inte festa förrän vi åker. Får se..


1 nnnnnnnnnn:

skriven

jag har också en sån klänning från vila:) den är skäään.

2 Daniel:

skriven

Min mamma o pappa plus syrran ska gå och se sommarn med göran ikväll =) funderar på att också se den någon gång =)

3 jarrå:

skriven

haha fyra bilar för lians väska behöver en egen bil;D

Kommentera här: