Bara en enda önskan *'

Svar till D:
Det är ingen fara, jag tycker det är jätte kul att du läser min blogg =) Ja, jag vet vem du är. Det är jätte kul att du kommenterar bloggen och läser den, det gör mig glad! Fortsätt så =)



Har just gjort iordning mig, och skulle ta 16:40 bussen, men så ringer Petra och säger att vi kan komma och titta på radhuset halv sex. Lite onödigt att jag ska åka in med bussen, vara i stan i 10minuter och sedan åka till klocket och tillbaks till stan. Det är lika bra att jag åker med mamma och lelle så får jag träffa de andra på stan runt 18:00. Ska platta håret och sedan göra skruvar nu, fördriva tiden lite :P



PUUUSS
1 Daniel:

skriven

Skrev mitt namn nu hehe.. Men vad glad jag blir att du vill att jag ska fortsätta och läsa och kommentera din blogg =) Jasså vet du vem jag är? utan att behöva fråga.. jag har bara sett dig en gång i verkligeheten tror jag och de var när dom fyllde år och vi fira honom på motorgården eller vad stället heter, Trode faktiskt inte du viste vem jag var om jag ska va ärlig.. hihi ;) Men då ska jag fortsätta och läsa din blogg och de då =)

Kommentera här: