Stress är livet.. eller?

Igår började kvällen hos Lisa :) det var bara vi tjejer till en början men sen rullade massvis med folk in. Vi hade koll på läget allihopa och kvällen blev riktigt lyckad :) När alla gått ville Carro käka på donken, så vi gick dit.. och det var nog det roligaste på hela kvällen! Något jäkla bråk mellan folk, personer som var jätte fulla och pratglada. Det var sjukt roligt! Roliga människor det finns, hallelujah.


Linda & Emmy :) får representera kvällen.
Framåt småtimmarna när man var lite trött :)

Sen gick vi och la oss, jag, Carro & Lisa :) De ville sova men jag var pratglad som vanligt. Tillslut somnade vi, runt 06:00. Imorse vaknade vi upp och mådde prima :) Jag & Lisa satte oss och käka världens godaste frukost, och såg på as bra tv-program som går på lördagar. Ex "Semester svenskar" och "Made in Sweden", älskar dessa program. Så roligt och följa folk i dess vardag och liv.

Semester svenskar
Made in Sweden

Nu är jag hemma, ska till Lisa igen vid sju och vi ska käka tacos :) Sen får vi se om vi ska dra vidare eller om det blir en lugn kväll med film och myspys hemma hos henne. Nu måste jag hoppa in i en snabb dusch och sedan fixa iordning mig, snabba ryck. Hinner knappt vara hemma om dagarna, tränar och sitter kvar i skolan och pluggar, är med vännerna och går på partyn, lever livet med andra ord. Så skare va!




Vill igentligen göra mina slingor nu men hinner nog inte.

Puss på er

Kommentera här: