Stressig morgon, men rolig dag

Hej på er : )
Imorse vaknade jag upp och hade sovit liiiite för länge. Slängde på mig kläder och diverse och stack till stan. Mötte upp Nicke så satte vi oss och fika. Efter några timmar kom även Lisa och Carro, vi gick och tittade på Carro's dans som jag och Lisa förmodligen ska prova på på söndag klockan tre :) Såg ganska skoj ut, men svårt! Så köpte vi en vattenpipa också, mamma sa "en sånhär ska man ju ha", om den vi köpte till Tobias igår så jag ville ge mamma&lelle en, de gör så mycket för mig så de är verkligen värda något.



Nu ska jag sminka mig och fixa kläder, sen blir det fest för vår del. Ha en trevlig kväll allesammans!
1 ssara:

skriven

å så nice med pipa :D längtar till i sommar då man kan sitta ute i solen med pipan :D:D



haha aha bakis-piller, fan va bra, de skulle man ha :D

Kommentera här: