Bakis piller från Thailand

Hej hopp : )
Igår var vi hos Henke som hade lite "chill-fest" eller vad man ska kalla det. Det var kul :) Sen sov jag & Linda hos henne, tog något "bakis-piller" som var från Thailand, och vi mådde prima när vi vaknade imorse! Jätte skönt, då jag oftast brukar få huvudvärk dagen efter. Skakis var vi men det är man alltid, och det är inte lika jobbigt som att må illa eller ha huvudvärk.

Nu ska jag och Linda plugga lite svenska, vi har prov på tisdag, sen ska vi nog ut på en promenad. Tur att jag tog min rullväska, för om man ska va en hel helg hos Lindis så behövs ungefär tre par skor och massvis med kläder, det kan bli party...det kan bli chill... Man vet aldrig! Gäller att vara beredd på allt. Sen ska vi gå till Prix, eller Coop som det igentligen heter, och köpa tacos och godis till ikväll : ) Vi ska nämligen mysa och se på tv ikväll.. Eller?


Nu måste vi plugga. Hur mår ni idag?

Kommentera här: