Happy! Älskar känslan efter en träning

GUUUUUD vad lycklig jag känner mig efter att jag tränat! Bodycombaten gick skit bra för mig, pappa sträckte benet, men jag tog i som aldrig förr och kände verkligen hur taggad jag var. Trodde det skulle va skit jobbigt och förberedde mig på det värsta, så gick det skit bra : ) Och sen tog jag spårvagnen hem, hemma på tio minuter, AAAEE vad jag älskar klocket alltså! Nära till allting. PUSS PÅ DE! Dock är jag deppig när jag är ensam, haha inte deppig men saknar IOS så mycket, och allt vi gjorde!

Träffade Carro och så drog vi hem till mig, har suttit här framför datorn och glott på deppiga bloggar, sjuka människor på youtube och så lite bilder på facebook. Trevligt. Nu gick hon hem, och jag "följde henne" = stog på bron och hade henne i telefonen, började gå sakta hemåt när jag inte såg henne längre.


me n' carolina, happyyyy.


Imorgon är det dans igen, hoppas det blir lätt.


Ska hoppa i ett bad nu, sedan sova. Börjar 9:50 imorgon, vilket innbär att jag måste ta 8:20 spårvagnen. *Tänker högt* haha. Hur har er dag varit då? Vad har ni gjort osv? Vill gärna veta vad alla andra gör också, istället för och bara babbla om vad jag gör hela tiden :P PUSS PÅ ER IALLAFALL


me.

Kommentera här: