Diamond Strenght

Bra tips på en bra blond-hårinpackning? Min som ska göra mig lite blondare tog slut idag, funderar på att testa någon annan då jag fortfarande tycker att håret är lite för mörkt.

fixat naglarna nu iaf, så dom ser hyffsade ut. och funkar inte hårinpackningen så ska jag göra ljusa slingor, men det är bara så tråkigt att sitta där med allt folie i skallen..böh!


Funderar på att gymma med pappa imorgon, skulle vara skönt. Men bodycombat blir det på onsdag iallafall :D skönt! Kan tänka mig att konditionen inte är på topp direkt, men det blir väl o jobba upp den nu...igen.. som alla andra gånger efter att jag varit sjuk. Nu vill jag vara helt frisk i flera år framöver!


Ska lägga mig i sängen o glo på tv, även plugga lite matte.
prov nästa vecka, segt att alla prov kommer samtidigt. puss


Coyote Ugly - Cant Fight The Moonlight


But I Do Love You
 

Kommentera här: