Handlat, glaaad =)

Hallooo : ) nu är jag hemma. Fasen så glad jag känner mig. Fast är jätte trött&matt, och har lite ont i mage&rygg, men det står jag fasen ut med. Orkar inte ha det som jag hade igår, usch och fy för helvetes-dagen 30/10.


inget ser direkt bra ut när det hänger på en galge,
men här får ni iallafall se det jag köpte idag.



ett jätte gulligt armband, som jag är glad över,
då jag inte kan ha så många armband för dom
oftast glider av armen/handen på mig. Bra köp!


en tröja som e fin till ett par jeans.


fin både till jeans & leggins


mjuk o skön

så köpte jag även ett par örhängen åt mamma =)
och en jätte söt ljus-rosa bh med rosett på, till mig själv.



mamma och jag köpte en pumpa som
vi ska fixa iordning nu : ) ska även laga
taco-paj nu. Och sen ska mamma & lelle
kolla på en biiiiiiiil, wohö.


fick ni veta hur det gick med min mobil sen?
jag åkte till dialect och sa vad felet var, att den
stängde av sig från&till hela tiden, då uppdaterade
dom någonting och sen var det klart :) snällt ! Nu
fungerar den perfekt, men är sugen på en mini-data-mobil.
kanske blir en sån också, att surfa med?

Emmy, jag tror din hade samma problem som min,
att få vänta 3 veckor är ju helt otroligt :S.


Nu ska jag hjälpa till i köket lite, och även försöka vila upp mig. Lisa skrev just att de ville parta ikväll, phuuu dom tar kol på mig. Men jag är ingen pussy som ballar ur inte. Mig kan ni lita på.

Pusssssss :*
1 emmy:

skriven

ja det är fan helt jävla sjukt, jag trot det med. fick tillbaka den igårkväll och dom sa att de enda de gjorde var en reset och programuppdatering. det kan ju förfan jag själv göra på 2 minuter ? haha. aa onödigt att vänta 2 veckor påt iaf

2 carro:

skriven

HAHAHAH i truuuuuuust ju :D 3 cider? AHA :D

Kommentera här: