31 maj

bilder från igår

mitt ben ser as tjockt ut men men : P morre lundberg o jag


makeover på mig.


henka o ponta kom även ut till oss.

ae sen har jag inga bilder som behöver ses mer :P har varit ute o gått i 30minuter nu, BRA LIAN! känner mig rätt stolt sådär. menmen.. ska snart få en ny design, hoppas jag? haha det är syrran som håller i det där men nu tycker jag att jag tjatat tillräckligt.. ska gå o duscha av mig sen käk nått lätt, = ) pusssi


nu såg jag att tiden absolut inte stämmer på kameran :S för vår buss gick hem 23:05, då kan vi ju inte sitta på en bänk i åby 22:50 :P haha jag tror nog att man ska ställa fram klockan en timme så ni får väl göra det, om ni är intresserade av'et xD
1 Syster Yster.:

skriven

Jag har gjort en till dig hemma, en typ " simplare " Tycker den vart snygg , men du blir juh aldrig nöjd ;) haha skicka dina inloggnings uppgifter på Bilddagboken så kan jag fixa nya designen när jag kommer hem ( jobbar nu )! Pussss

Kommentera här: