onsdag 30/1

Vaknade flera gånger inatt och mådde skit dåligt och hade svårt att somna om,
så det blev att va hemma idag också. Usch, inte kul o va hemma för man kan ju ändå
inte vila upp sig för man har ju så jävla mkt o göra i skolan ;S inte as mkt men ändå, hinner inte vila!

Imorn har jag bara en lektion, Mamma vill att jag ska vila mig imorn men ska
nog gå på den, och hämta lite böcker också! Jaja..

Blev av med stålsaken idag, glaad :D
och ska ta bort tandställningen den 1 april :D yeeees!
Fast nu har jag gummisnoddar i munnen och fyyyy så ont
dom gör! Gudars.. men de blir väl bättre antar jag. pösseli


Såhär glad blev jag efter tandläkar-besöket :D hehe .
bilden är från den 1/9 när ja o Melvin vänta på o bli hämtade
av min syster o tobbe så vi kunde åka hem till mig =)

Kommentera här: