Badhuset

Jag vet inte vart jag ska börja.. Jag åkte in till stan förut och gick där en stund med Hannah. Sen åkte vi till badhuset och simma lite, mycket bra gjort av oss! Sen åkte vi hem till Carro, där även Natalie var, så gick vi o dela på en pizza. Satt o snacka lite, kolla på fullisarna som hänger där. Hmm.. Sen till fiket "Cafe Soda" till Melvin o dom, sen hem.

På badhuset gick vi ner i relaxavdelningen, där satt några och drack jäger och öl, haha? Så bubbla vi, tänkte basta ångbastu men de var bara en stol över, sen basta vi med ansiktsmask och hårinpackning. Det var sååå mys så mys!


Är hemma nu, trött i kroppen, trött i huvudet, ska lägga mig om någon halvtimme
eller så, brukar alltid bli så sent men ikväll måste jag skärpa mig så jag orkar med nyår.


I L Y



Nu blir det telefon och sedan sängen. Dock bara otroligt dåliga
tvprogram så jag sätter nog på en film, det blir "hundtricket".

imorgon:
- sola (hemma)
- välja ut kläder
- välja smink till kläderna
- bli peppad och fixa iordning mig.
- käka o föra hos Linda
- partyyyyyy
- tolvslaget!! ( på arbis, hos carro. vill hon. )

Puuuussss
1 emmy:

skriven

det ska bli så kyyyyyl :D :D

2 emmy:

skriven

det ska bli så kyyyyyl :D :D

Kommentera här: