Om någon skulle dö

Igårkväll hade jag svårt att somna, men tillslut tvingade jag mig själv att sova och då gick det. Dock var det inte så svårt att somna om flera flera gånger imorse, vaknade till hela tiden och somnade om. Sista gången jag somna om så drömde jag världens konstigaste drömmar. Det var tex om Lisa (som kommit hem), om nyår, om min bakfylla som ja skulle ha imorgon (no way, blir inget) och sånt. Framtidsdrömmar, haha. Får väl se om de stämmer ikväll och framöver.


Gick upp vid 14:00 och satte mig i ett bad, har huvudvärk pga att jag sovit för länge
och ont i nacken pga att man sovit konstigt. Har sprängande huvudvärk justnu, men
ska lägga mig i sängen med garderoben öppen och försöka vila och välja kläder samtidigt.


Tjejerna

Jag kom och tänka på något (dumt) i badet, tänk om någon här hemma skulle dö, eller om man skulle lura de som är / åker utomlands inom en snar framtid, att en av tjejerna har dött. Säger inte att jag någonsin skulle kunna göra det, för det är det dummaste man kan skämta om, aldrig att jag skulle, men tänk om.. Det är inte farligt att tänka :) Skulle vara så himla taskigt! Och tänk om det hade hänt på riktigt, fyy så hemskt.


Klockan sex ska vi vara hos Linda och käka osv, måste börja fixa iordning mig nu.

Puss på er

Kommentera här: