tisdag 29/4

det känns verkligen som torsdag idag xD men de e skönt
att veta att det är TISDAG, och att det är sista dagen i skolan imorgon
för denna vecka, och att det är VALBORG :D men ändå.. valborg är överskattat ;S
men hoppas det blir skoj ändå :DD.

LEGGINS..
Gick av i stan idag och köpte mig ett par svarta leggins, mina
andra är det ju typ hål i så dom ska jag träna i ist :)..

TRÄNA..
sen gick jag till pappas jobb, tog en fika för o dröja ut tiden
tills han slutade, och när han väl gjorde det så gick vi ner till worldclass o träna :D
skööönt o träna igen, men kommer ha VÄRLDENS TRÄNINGSVÄRK IMORN :/

MELVIN..
efter träningen gick jag till Melvin : ) vi såg på scrubs på datorn, och även
på OC. haha börjar fatta lite av serien nu, äntligen :D men blandar fortf. ihop
OC med ONE TREE HILL. haha. Så käkade vi lite också =)

SOOOOVA..
har precis duschat och nu ska jag blåsa o platta håret, sen kanske det
blir en telefon-kväll me melle : )


valborg????????? vad ska man göra :P vi ska käka hos linda o sådär, ha det trevligt vi flickor, men sen dåååå? hmm. får se vad som händer. .. vet ju trottsallt ett par fester. pööössi

image327

Kommentera här: